Bulan baru, Harapan baru l HELOAIN BAB 4

by - August 02, 2021



Will story more about pudin ( first nephew! )



Assalamualaikum and Hi geng!

Tahu-tahu dah ogos geng :') jadi 7 bulan dalam tahun 2021 apa yang korang dah capai? Meskipun pendamik Covid19 masih belum nampak sinar harapan untuk berakhir. Aku yakin kita mesti ada achieve samething dalam hidup kita. Apa pun yang terjadi aku doakan kita semua sentiasa kuat untuk menghadapi hari-hari kita

Oh mengenai isu Reading list hilang tu ramai ye yang ada masalah yang sama. Aneh-aneh je blogger ni. Hope cepat sembuh lah ya. a few blogger juga ada buat entry mengenai isu ni. Boleh baca2 ya. Tapi ya belum tahu puncanya hmm


Apa pun aku dengan rendah diri nak ucapkan :

Terima kasih diatas sokongan korang yang tak putus-putus keep komen dekat setiap entry aku. Yang tak komen tapi masuk baca pun sama. Terima kasih korang <3

Last month dapat 11191 views. 


Wehooo Alhamdulillah. Amount ni besar ye untuk saya rakyat marhaen haha





Untuk geng yang banyak komen bulan 7 saya dah masukkan dalam bloglist. Senang nak blogwalkingg <3
Thank you koranggggg



p/s : Btw okay ke kalau aku bahasakan aku dalam setiap entry? Rasa mcm rude pula haha


Salam,
AAA

You May Also Like

35 comments

  1. Good job Ain...all the best..keep on update...inssyaallah angka pv tu akan naik tinggi...

    ReplyDelete
  2. Semoga ada sinar baru bulan Ogos ni. So far pencapaian bulan Julai tak ada sangat. Pencapaian blog je lah lebih sikit. Tahniah juga pencapaian blog Ain semakin meningkat. Jangan menyepi lagi tau!
    sama² kasih juga. Okay je dengan 'aku' asalkan selesa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdullilah masih ada pencapaian jugak kak fizah. Tahniahhh
      Hahaha tu lah tu. harap2 maintain hari2 bw.
      Terima kasih kak ❤

      Delete
  3. Assalamualaikum dan salam kenal. Akak follow sini. Guna 'aku' dalam entry tu perkara biasa. Jangan guna dalam komen pulak. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam. Terima kasih sudi singgah .
      Baikkkk ❤ terima kasih atas pandangan

      Delete
  4. alhamdulillah.. rajin dorg mengkomen!

    ok je bahasakan "aku".. xnmpk kurang ajar tp rs lg rapat.. =')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lahh. tak sangka :')
      Baikkkk ❤ terima kasih atas pandangan

      Delete
  5. Dah bulan Ogos kan, sekejap je rasa..tapi, bila wfh ni rasa lama pulak masa..haha..dilema :P Stay safe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omaiii betul la tu! :P

      Stay safe jugeeeee ❤

      Delete
  6. Sekejap je dah bulan Ogos.
    Btw, Tahniah dengan pencapaian blog Ain. Semoga makin meningkat dari masa ke masa. :)

    Penggunaan aku tu normal je.. Dulu k.naniey guna aku lepas tu saya lepas tu rasa mcm kekok pula guna saya now back to aku balik. Hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas pandangan kak ❤

      Hahahahah aknnn macam awkward nak bahasa saya-saya dekat dalam entry tapi bila komen takpe kikiiki

      Delete
  7. Teruskan menulis. It's okay. Alaa, macam kita cakap dengan kawan kita.. Aku jugak kan. :) lebih friendly to me. hehe

    Yeay! thanks rajin komen blog kita jugak.

    #akakmuda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih #akakmuda ❤ kikiki

      Cameeeeee :*

      Delete
  8. tahniah utk kaki2 BW!
    welcome august!

    ReplyDelete
  9. Hi tq blog walking di blog mak..dh add blog list

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum...salam perkenalan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaliakumussalam. Amboii takyah perkenalan sangat! haha dah kenal dahhhh :P Punya lama saya tak blogging sampai Azizi pun dah rambut panjang haa sekrang haha. Ehh blog baru ke??? Btw saya masih simpan cd nasyid menang GA dulu tu! Sebab tu saya masih ingt dnegan Azizi

      Delete
    2. hahaha....blog baru...akaun google baru...akaun lama dah xde...huhu...sedih oooo, dari 2007 kot...plan2 cari mood balik...hahaha...

      Delete
    3. Perghhhh 20027 tu. Ni betoi2 otai masih berbisa niii

      Delete
  11. Alhamdulillah
    pv semakin meningkat
    rajin2 mengentri dan bw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah mekasehh wak selalu komen blog saya :D

      Delete
  12. tahniah ainnn! Okay je guna aku takde masalah pun haha

    ReplyDelete
  13. Keep writing Ain...
    OK je guna ako...
    k ret pun bahasakan ako dalam entry2 ehhehe

    oh ye ako tu is aku hahaha,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas pandangan kak ❤


      Ohh baru tau ako tu aku haha ingat nama akak.

      Delete
  14. Semoga terus gigih mengusahakan blog..

    ReplyDelete
  15. Semoga Ogos indah buat Ain. Moga terus semangat untuk berblogging!

    ReplyDelete
  16. Yeah!! Tahniah buat semua yang tersenarai.. memang ohsem semua ini..

    ReplyDelete
  17. Wuhyooo.. Tahniahhh... Xpe bahasakan aku... i phm

    ReplyDelete
  18. Semoga terus sukses! Takpe pakai aku hahaha, saya pun pakai aku jugak dalam entri. Tapi bila reply komen guna 'saya' hehehe :D

    ReplyDelete

Komen la mana tau kita boleh jadi kawan ? Jangan malu jangan segan tinggalkan URL Blog anda untuk Ain balas kunjungan yaaaaaa ❤