Blog Review 6 : Ombak Bergigi

by - October 07, 2019



Assalamualaikum and hai geng,

Harini, Blogger dari ombakbergigi.com menjadi blog seterusnya yang akan direview serba sedikit dari aku hehe. Are you ready gaissss??? Tak ready pun kena ready jugak la sis bro. Sebab yang baca kome, aku menaip je kiki

Lebih gemar dikenali sebagai OM, merupakan blogger yang based in Kuala Lumpur. Seingat aku 3 tahu yg lepas OM single lagi. Start aku blogging balik bulan 8 tahun ni. Eh OM dah kawin la. Haa see sampai member dah kawin ain bru hang nak buat review adehhhh. Sorry ye OM

Untuk kenali lebih rapat lagi korang boleh la klik sini utk kenal serba sedikit pasal OM. kenapa OM? haaaa bukak link tu and korang akan tau kenapa. hehe


OM jugak ada share Tips semasa travel di blog beliau. Boleh la korang check it out sndiri dengan jalan mudah KLIK SINI!

Seingat aku lah kalau tak salah. Dulu aku knal OM sebab OM merupakan beauty advisor bagi produk MaryKay kan OM kan? Ke salah? haa korang check it out dkt SINI. Banyak okay dia review pasal beauty things and skincare dan lain-lain. 



Kepada OM :

Maaf ya sebab amik masa lama utk review. Mohon ampun dari hujung rambut sampai lah hujung kaki. Mintak halal jugak apa yg ain guna dri blog OM ni, utk direview serba sedikit ni

Kepada korang yang baca :

Yang belum follow boleh la follow and rajin2 blogwalking OM okiii

You May Also Like

14 comments

  1. Lama tak terjah blog OM nie..

    ReplyDelete
  2. Ombak bergigi?? Risau la kena gigit nanti heee

    ReplyDelete
  3. lama betul amik masa ye, tp takpe janji dapat di siarkan bila dh betul2 lapang kan...

    ReplyDelete
  4. familiar jugak dengan nama blog ni, tapi rasa tak pernah terjah lagi...

    ReplyDelete
  5. rasanya lama tak terjah blog dia ni..nak terjah satgi

    ReplyDelete
  6. I just visit her blog after reading your post.

    ReplyDelete
  7. familiar dgn nama ni tp x penah terjah lg

    ReplyDelete
  8. kadang2 jenguk juga. hihi.. seronok baca citer orang lain =)

    ReplyDelete
  9. Lama juga akk x jejak blog OM. Nanti nk g terjah jap

    ReplyDelete
  10. Saya baru nak aktif balik blog. Banyak lagi blog yang saya tak jumpa lagi ni. Hahaha. Nice review, Ain.

    ReplyDelete
  11. Sy lama dah follow blog Om nie tapi jarang2 komen

    ReplyDelete

Komen la mana tau kita boleh jadi kawan ? Jangan malu jangan segan tinggalkan URL Blog anda untuk Ain balas kunjungan yaaaaaa ❤