Lamunan Hati - Wann l Lagu Tugasan Peserta GEGAR VAGANZA 6 ; WANN

by - October 15, 2019



Lirik Lagu Lamunan Hati - Wann

Esok tetap ditangan Tuhan
Bukan aku yang menentukan
Usahlah engkau salah sangka
Masa mengubah segalanya

Semangatku bagaikan  hilang
Dibawa dirimu oh Sayang
Walaupun perit hidup ini
Akan aku tenang selalu

Di bibir aku mengukir senyuman
Dihatiku tersimpan kepedihan
Biarpun engkau tiada lagi
Aku setia mengingati 

Biar diri aku seorang
Hanyut dilautan lamunan tak bertepi

Semangatku bagaikan  hilang
Dibawa dirimu oh Sayang
Walaupun perit hidup ini
Akan aku tenang selalu

Di bibir aku mengukir senyuman
Dihatiku tersimpan kepedihan
Biarpun engkau tiada lagi
Aku setia mengingati 

Biar diri aku seorang
Hanyut dilautan lamunan tak bertepi


You May Also Like

7 comments

  1. Tugusan pun boleh . Hehehe , Anyway lagu nie antara lagu fav saya dengan mak kalau karoke kat rumah . Lagu wann banyak yang best-best ,Tapi taktau pulak dia pun gedik macam Ella . Hahahah . Biasa Ella sorang je yang gedik .

    ReplyDelete
  2. Eh ni lagu zaman Bonde muda remaja he he he suka lagu ni

    ReplyDelete
  3. Saya tak rajin tengok gegar vaganza ni. Memang jarang tengok tv. ketinggalan betol.

    ReplyDelete
  4. good luck untuk Wann.
    Saya follow sini :)

    ReplyDelete
  5. Baru berkesempatan nak singgah di sini. Salam kenal. =)

    Ehh.. Gegar vaganza dah start ke? Terlepas pula nak tengok episod pertama.

    ReplyDelete
  6. Akak memang minat kak Wann, sebab suara dia unik.. anyway, TAHNIAH diucapkan kerana awak menjadi Top Commentator dalam jurnal saya..

    https://www.shikinrazali.com/2019/10/top-commentator-bulan-oktober-2019.html

    ReplyDelete
  7. nyanyi lagu sendiri.. okaylah..

    ReplyDelete

Komen la mana tau kita boleh jadi kawan ? Jangan malu jangan segan tinggalkan URL Blog anda untuk Ain balas kunjungan yaaaaaa ❤