Cinta Tersimpul Rapi- Anis Suraya l Lagu Tugasan Peserta GEGAR VAGANZA 6 Minggu 2 ; FEEZA

by - October 20, 2019


Lirik Cinta Tersimpul Rapi by Anis Suraya

Ku lerai segala yang terkusut
Ku simpul agar menjadi rapi
Demi menjaga hatimu
Ku rela mengalah selalu

Mengapa kau berubah laku

Inikah yang harus ku terima
Dia atas setia sekian lama
Engkau menjadikan aku 
Pelakun dalam sandiwaramu

Cinta ku 
Rindu ku
Bukannya yang terkusut
Ku ikat ku belai dan ku simpul oh...

Hati ingin berbicara
Hati pun sering bertanya
Di mana hujung jalan cerita
Bukannya dibibir tanpa sebarang noktah

Selangkah engkau pergi
Seribu langkah aku mengejarmu
Sekelip mata engkau hilang
Seluruh pelusuk ku cari

Setinggi mana engkau membawa diri
Akan aku daki oh
Sedalam mana kau cuma menyembunyi 
Akan ku selami

Biar terbukti
Biar bersaksi
Cinta kita 
Cinta tersimpul rapi

Hati ingin berbicara
Hati pun sering bertanya
Di mana hujung jalan cerita
Bukannya dibibir tanpa sebarang noktah

Selangkah engkau pergi
Seribu langkah aku mengejarmu
Sekelip mata engkau hilang
Seluruh pelusuk ku cari

Setinggi mana engkau membawa diri
Akan aku daki oh
Sedalam mana kau cuma menyembunyi 
Akan ku selami

Biar terbukti
Biar bersaksi
Cinta kita 
Cinta tersimpul rapi

Ku lerai segala yang terkusut
Ku simpul agar menjadi rapi

You May Also Like

2 comments

  1. lagu kesukaan zaman sekolah nie.. hahaha.. mengimbau kenangan betul..

    ReplyDelete
  2. lagu legend zaman sekolah ini.. hehehe

    ReplyDelete

Komen la mana tau kita boleh jadi kawan ? Jangan malu jangan segan tinggalkan URL Blog anda untuk Ain balas kunjungan yaaaaaa ❤