Terlalu Cinta - Rossa l Lagu Tugasan Peserta GEGAR VAGANZA 6 Minggu 2 ; Nurfatima

by - October 20, 2019


Lirik Terlalu Cinta by Rossa

Jangan dekat atau jangan datang kepada ku lagi
Aku semakin tersiksa karna tak memilikmu
Ku coba jalani hari dengan pengganti dirimu
Tapi hati ku selalu berpihak lagi padamu
Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan
Maafkan diri ini
Yang tak bisa 
Menjauh dari angan tentangnya

Namun
Apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya
Aku terlalu cinta
Dia...

Tapi hati ku selalu berpihak lagi padamu
Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan
Maafkan diri ini
Yang tak bisa 
Menjauh dari angan tentangnya

Namun
Apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya
Aku terlalu cinta
Dia...

Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan
Maafkan diri ini
Yang tak bisa 
Menjauh dari angan tentangnya

Namun
Apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya
Aku terlalu cinta
Dia...

Aku terlalu cinta dia....

You May Also Like

1 comments

  1. adoi.. bila gegar vaganza ini memang semua lagu-lagu melayan perasaan betul.. hehehe

    ReplyDelete

Komen la mana tau kita boleh jadi kawan ? Jangan malu jangan segan tinggalkan URL Blog anda untuk Ain balas kunjungan yaaaaaa ❤